مراسم گرامیداشت روز زن در شرکت گاز گیلان برگزار شد
مراسم گرامیداشت روز زن در شرکت گاز گیلان برگزار شد
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن و هفته مادر، مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در سالن همایش روابط عمومی شرکت گاز گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات سازنده بانوان شرکت گاز در جهت اعتلای شرکت تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه در شرکت گاز استان گیلان بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان مشغول به فعالیت می‌باشند، اظهار داشت: در شرکت گاز استان گیلان نگاه جنسیتی وجود ندارد و افراد بر اساس شایستگی و توانمندی های خود ارتقا می‌یابند.

جمال نیکویی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا همه همکاران بویژه بانوان شرکت گاز با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا (س) در حوزه‌های شخصی و کاری به سمت تعالی و رستگاری حرکت نمایند.

در ادامه این برنامه زهرا یعقوب نژاد مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نقش بانوان را در عرصه‌های اجتماعی بسیار با اهمیت خواند و گفت: قطعاً استفاده از این ظرفیت عظیم موجب رشد و پیشرفت جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به نکاتی از زندگانی پربار حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: آن حضرت در کنار انجام وظایف خود به عنوان یک زن و مادر، در جامعه نیز نقشی مهم و ارزشمند را ایفا کردند و همه بانوان باید در این زمینه، ایشان را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

یعقوب نژاد در پایان با قدردانی از نگاه مثبت مدیریت شرکت گاز به حوزه بانوان، خواستار ارائه فرصت‌های هرچه بیشتر به بانوان و استفاده از توانمندی های ایشان در عرصه‌های مختلف شد.

همچنین در این برنامه از زحمات اکرم کشازرع و محدثه شفیعی مشاوران پیشین مدیرعامل شرکت گاز در امور بانوان بجهت سال‌ها خدمت دراین عرصه تشکر و قدردانی بعمل آمد.

 

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان