« تاکنون ۱۸ میلیون لیتر سوخت نفتگاز به کشاورزان استان تحویل شد
« تاکنون ۱۸ میلیون لیتر سوخت نفتگاز به کشاورزان استان تحویل شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، کورش بالادست طی مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان گفت : « از ابتدای عملیات آماده سازی اراضی شالیکاری تاکنون 18 میلیون لیتر سوخت نفتگاز به کشاورزان استان تحویل شده است ».

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به نقل از مدیر منطقه ، تخصیص سهمیه سوخت به ماشین آلات کشاورزی براساس سطح زیر کشت  و پس از تایید سازمان جهاد کشاورزی صورت می گیرد .وی با اشاره به اینکه از لحاظ ذخیره سازی و تامین سوخت  کشاورزی هیچگونه مشکلی وجود ندارد افزود : « از ابتدای سال تاکنون ۱۸ میلیون لیتر سوخت به کشاوزران تخصیص یافت که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون لیتر افزایش داشت ؛ ثبت نام به موقعه و صحیح اداوات کشاورزی در سامانه سدف و دریافت سوخت از مهم ترین علل آن است . »

به نقل از مدیر منطقه درحال حاضر بالغ بر  ۸ هزار و ۲۸۴ دستگاه انواع ادوات کشاورزی در استان گیلان وجود دارد که از این تعداد ۳ هزارو ۴۷ دستگاه پلاک گذاری شده و ۵ هزار و ۲۳۷ دستگاه باید پلاک گذاری شود .
وی گفت : « ادوات کشاورزی دارای پلاک براحتی با ثبت درخواست خود در سامانه سدف به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir می توانند نسبت به دریافت سهمیه سوخت خود از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اقدام کنند .
مدیر منطقه گفت : «  ادوات کشاورزی بدون پلاک بصورت موقت و با تشکیل پرونده پلاک گذاری و با ثبت درخواست در سامانه سدف و بررسی فعالیت و سطح زیر کشت توسط سازمان جهاد کشاورزی می توانند سهمیه خود را دریافت کنند .»
وی از مالکین ادوات کشاورزی درخواست کرد تا هرچه سریعتر نسبت به پلاک گذاری ادوات خود  اقدام کنند .
  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان