تامین اجتماعی در جامعه امنیت اجتماعی را به همراه دارد
تامین اجتماعی در جامعه امنیت اجتماعی را به همراه دارد
تامین اجتماعی همانطور که از نامش برمی آید امنیت اجتماعی را به همراه دارد و کمتر قشری است که در جامعه با این مجموعه بزرگ سروکار نداشته باشد .

مدیرکل استان و روسای شعب تامین اجتماعی رشت با مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت دیدار نمودند .

مهندس فتح اللهی در این دیدار ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی اظهار داشت : تامین اجتماعی همانطور که از نامش برمی آید امنیت اجتماعی را به همراه دارد و کمتر قشری است که در جامعه با این مجموعه بزرگ سروکار نداشته باشد .

ایشان با بیان اینکه قوانین گسترده ای در این خصوص بدلیل تنوع خدمات و جامعه مخاطبین وجود دارد افزود : درحوزه های بیمه های اجتماعی و حمایتهای این بخش ارائه خدمات وسیع و فراتر از دولت ، نشانه گستردگی و حساسیت سازمان تامین اجتماعی است .

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر لزوم شناسایی نواقص احتمالی قوانین ، بکارگیری خدمات نوین الکترونیکی را اقدامی ارزشمند در جهت کاهش حضور فیزیکی برشمرده و توجه بیش از پیش به توسعه آنرا خواستار گردید .

مهندس فتح اللهی با اشاره به مشکلات برخی واحدهای تولیدی و کارخانجات ، ضمن قدردانی ازحمایتهای تامین اجتماعی ، خواستار مساعدت بیشتر برای رفع موانع کاری این عرصه گردید .

ایشان مهمترین دغدغه خود را حل مشکلات مردمی بیان داشته و اظهار داشت : انتظار دارم بعنوان مشاورانی خوب با همراهی همیشگی در اتخاذ تصمیمات درست یاریگر بنده باشید .

فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه در دوران مسئولیت های خود درشهرستانهای مختلف از سازمان خاطراتی خوب در تعامل و همکاری و اثربخشی دارم که رسیدگی به مشکلات کارخانجات و تلاش برای راه اندازی و احیاء مجدد بسیاری واحدها از نتایج آن است .

مهندس فتح اللهی در پایان سخنان خود ضمن سفارش به برخورد مناسب با مردم و رعایت اخلاق نیکو ، بر کوشا بودن برای حل مشکلات مردم تاکید نمود .