از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان پخش فرآورده های نفتی گیلان تجلیل شد
از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان پخش فرآورده های نفتی گیلان تجلیل شد
در ایام گرامیداشت اعیاد شعبانیه ؛ ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، از جانبازان و خانواده معظم شهدا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان تقدیر شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ در این مراسم که با حضور سرهنگ عزیزی ، مسئول سیاسی  نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان برگزار شد ، ۱۲ تن از جانبازان و فرزندان شاهد این شرکت مورد تقدیر قرار گرفتند .
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، مجتبی شکوری ،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی کسب فیوضات معنوی این ماه برای همکاران وتجلیل و قدردانی از عزیزان ایثارگر ، جانباز ، شهید و فرزندانشان افزود : « استقلال امروز کشور نتیجه ایثار و فداکاری جانبازان، ایثارگران، شهدا و خانواده‌های معظم آنان است و انتقال این ارزشها به جوانان می تواند تضمین کننده اقتدار و امنیت کشور است .»
وی همچنین با اشاره به ظرفیت ۲۰درصدی خانواده های ایثارگر در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت : « مجموعاً ۷۲ نفر از همکاران درشرکت از خانواده ایثارگر هستن که به ترتیب شامل ۹ جانباز ، ۱۲ رزمنده ، ۶ فرزند شهید ، ۱۹ فرزند جانباز ، ۲۳ فرزند رزمنده و ۳ برادر شهید هستند » .
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه استان ، سرهنگ عزیزی ، ضمن تبریک ایام خجسته شعبانیه ، با اشاره به جمله ای از صحبت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در دیدار با پرسنل صنعت نفت گفت  : « خدمت در صنعت نفت جهاد فی سبیل ا… است و بالاترین توفیق ، خدمت رسانی به مردم است . »
وی ضمن تقدیر از جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهدا گفت : « هر ملتی اهداف و مقدساتی دارد و برای حفظ و نگهداری این اهداف انسان های بیشماری جانشان را فدا می کنند . انقلاب اسلامی ایران نیز از آن شماست و شما صاحبان اصلی آن هستید واین فرهنگ شهادت و ایثار است که موجب پیروزی انقلاب و ابقاء آن تاکنون شده است . »
وی با اشاره به اینکه اخلاق مداری رمز پنهان پیروزی انقلاب اسلامی ایران است گفت : « در مکتب شهدا جانبازان و ایثارگران اخلاق مداری همواره وجهه توجه شان بوده و در کنار حفظ و حراست از خاک ، حریم و ناموس اخلاق مداری را  نیز به ما آموزش می دهند  . »
در این مراسم که محمدی ،رئیس حراست بنیاد شهید استان و ذکاوت ، رئیس امور کارکنان و جانشین پایگاه بنیاد شهید گیلان نیز حضور داشتند ؛ از جانبازان و خانواده های شاهد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در قالب لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد .

  • منبع خبر : شرکت نفت گیلان