برگزاری آیین اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) در اداره کل بهزیستی استان گیلان
برگزاری آیین اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) در اداره کل بهزیستی استان گیلان
صبح روز بیست و هشتم دی ماه، آیین اختتامیه استانی برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران( مانا) با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا مدیر کل بهزیستی گیلان، آریا طوفانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان ، فرمانده اجتماعی نیروی انتظامی استان گیلان ، مسئولین اداره کل فنی و حرفه ای استان و اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، روسای محترم ادارات بهزیستی شهرستانها ، کارشناسان ستادی وشهرستانی، موسسات غیر دولتی مجری طرح ، تسهیلگران و نوجوانان و والدین آنان در سالن باغچه بان بهزیستی رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل سازمان در آیین اختتامیه استانی طرح مانا با اشاره به اهمیت مشارکت اجتماعی و ضرورت توجه به نوجوانان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت: اجرای چنین طرح هایی با توجه به بروز آسیب های اجتماعی در جامعه که عموما نوجوانان را به مخاطره می اندازد می تواند بسیار کارساز باشد و از بروز خطرات و آسیب های ناشی از ناآگاهی نوجوانان و جوانان جلوگیری کند.

وی در ادامه حضور نوجوانان و جوانان را در پیشبرد اهداف این طرح بسیار موثر خواند و گفت: اصولا نوجوانان و جوانان با توجه به خلاقیت و نوآوری خودشان می توانند در بسیاری از امورات جامعه کمک کننده باشند و استفاده از نیرو و نبوغ جوانان مسیری برای رسیدن به موفقیت است.

همچنین رقیه پورتقی ؛ کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی گیلان نیز گزارش جامعی در خصوص فرآیند اجرای برنامه از ابتدا تا پایان ارائه داد و از همراهی و همکاری کلیه دست اندرکاران در این طرح قدردانی کرد.

در پایان مراسم نیز از موسسات و تسهیلگران برتر، روسای بهزیستی شهرستانها ،کارشناسان پیشگیری بهزیستی، نوجوانان برتر و سایر دست اندرکاران  اجرای طرح مانا ، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

گفتنی است پخش کلیپ گزارش تصویری اجرای طرح مانا و اجرای موسیقی ( سنتور نوازی) توسط نوجوان شرکت کننده در طرح مانا نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

  • منبع خبر : بهزستی گیلان