برگزاری مراسم بسیج در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
برگزاری مراسم بسیج در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
« ضمن تبریک هفته بسیج خدمت تمامی همکاران مخصوصاً همکاران محترم بسیجی که با بسیج توان و همت خود در راستای سوخترسانی مطلوب گام بر می دارند ، انتظار دارم که با تداوم راه و اندیشه بسیج ، بیش از پیش مجموعه پخش را در رسیدن به اهداف عالیه اش یاری نمایید . »
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : شکوری، سرپرست شرکت در مراسم روز بسیج این شرکت که ظهر شنبه پنجم آذر ماه با حضور همکاران بسیجی منطقه برگزار شد؛ با بیان مطلب فوق گفت : « بسیج همواره چه در زمان دفاع مقدس ، چه در دفاع از حریم و کیان ایران اسلامی و چه در تامین امنیت ما و خانواده ها در روزهای سخت خود را در کنار مردم تعریف کرده و نشان داده است . »
حجه الاسلام حضرت حجت ، امام جماعت ستاد منطقه نیز با ذکر بیاناتی از امام راحل ( ره ) و رهبر انقلاب ، بسیج را مدرسه عشق و متکی بر اندیشه و بصیرت خواند و افزود : « بسیج با توجه به هسته های مقاومت که در سراسر جهان به وجود آورده در مقابل شرق و غرب ایستادگی نموده و می تواند حکومت جهانی اسلامی را نیز تشکیل دهد . »
وی امید آفرینی برای مردم و بیم آفرینی برای دشمنان اسلام را از اهم اثرات و خدمات بسیج برشمرد و افزود : « بسیج همواره چه در زمان جنگ و چه بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و … برای دفاع از این کشور جانفشانی و ایستادگی کرده است . »
حسن پور ، فرمانده پایگاه بسیج شهید صدوقی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان نیز با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات بسیج ، دیدار با خانواده های شاهد ، غبارروبی مزار شهدا ، برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و همچنین حضور در مانورهای شرکتی را ، از اهم اقدامات این مجموعه خواند .
در این مراسم از ده نفر از بسیجیان نمونه و همچنین ۱۲ نفر برندگان مسابقات فرهنگی و ورزشی بسیج منطقه تقدیر شد .بسیج 7
بسیج 6
بسیج 5
بسیج 4
بسیج 3
بسیج 2

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان