بررسی ۳۵۶ پرونده مورد درخواست شهروندان گیلانی در چهارمین جلسه کمیسیون ماده پنج استان
بررسی ۳۵۶ پرونده مورد درخواست شهروندان گیلانی در چهارمین جلسه کمیسیون ماده پنج استان
۳۵۶ پرونده مربوط به شهرهای گیلان با موضوعات افزایش تراکم ساختمانی، تغییر کاربری و... در کمیسیون ماده پنج استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بررسی و منجر به صدور آرا شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، محمدرضا فلاحتگر سرپرست راه وشهرسازی گیلان در چهارمین جلسه کمیسیون ماده پنج استان گفت: تمام مصوبه‌های مطرح‌شده در کمیسیون ماده پنج با رعایت ضوابط شهرسازی و معماری تعیین تکلیف می‌شوند و در نهایت با نظر اعضای جلسه مورد تصویب یا مخالفت قرار می‌گیرند، هرگونه تغییرات در طرح‌های تفصیلی شهری پس از بررسی و تصویب در کمیسیون ماده پنج ملاک صدور پروانه برای شهرداری‌ها خواهد بود.

وی افزود: براساس ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، جلسات کمیسیون ماده ۵ به‌منظور بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی و شهری و تغییرات آن با حضور اعضای کمیسیون تشکیل می‌شود.

سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی گیلان با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه کمیسیون ماده پنج استان در سال‌جاری گفت: در این جلسه که به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی و دبیری اداره کل راه‌وشهرسازی و با حضور سایر دستگاه‌های عضو کمیسیون برگزار شد ۳۵۶ پرونده در موضوعات مختلف برای شهرهای رشت،  صومعه‌سرا، کلاچای، تالش، رانکوه، رضوانشهر، فومن، تولم شهر، رودسر، بندر انزلی و غازیان، سیاهکل، لشت نشاء، آستارا، آستانه اشرفیه، تنکابن، لاهیجان، ماسال، گوراب زرمیخ، منجیل، کوچصفهان، شفت، رحیم آباد و لنگرود بررسی و منجر به صدور آرا شد.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان