اختصاص سهمیه آرد فوق العاده به نانواهای امین در رشت
اختصاص سهمیه آرد فوق العاده به نانواهای امین در رشت
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت گفت: ۱۰ تا ۱۵ درصد از نانواهای رشت امین هستند که از سهمیه آرد فوق العاده برخوردار خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایسنا- مسعود اسدی پرور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت دراین گفت و گو  اظهار کرد: در شهرستان رشت ۱۱۰۰ واحد نانوایی وجود دارد که ۱۰ تا ۱۵ درصد از این نانوایی ها به دلیل رعایت بهداشت و نداشتن تخلف از نانوایان امین محسوب می شوند.

وی افزود: ما برای تشویق نانوایان امین سهمیه آرد فوق العاده در نظر گرفته ایم و به برخی از آنها اختصاص یافته است.

اسدی پرور با بیان اینکه خوشبختانه با نظارت های مستمر با متخلفین در بخش پخت نان برخورد می شود و نانوایی هایی که خوب کار می کنند شناسایی و مورد تشویق قرار می گیرند، ادامه داد: خوشبختانه شاهد ارتقای کیفیت نان در نانوایی های رشت هستیم.

وی در خصوص میزان استفاده از مواد افزودنی غیرمجاز در نانوایی های رشت، یادآور شد: طی گشت های انجام شده با حضور نماینده بهداشت خوشبختانه مشاهده این چنین تخلفاتی بسیار موردی است که با متخلفین برخورد لازم نیز صورت گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده چنین تخلفاتی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که که نان به عنوان قوت اصلی مردم محسوب می شود، تهیه نان سالم و بهداشتی برای ما در اولویت قرارد دارد و هیچ اغماضی در این خصوص وجود ندارد.

اسدی پرور گفت: اکثر نانوایی های رشت بربری پخت می کنند و برای نانوایی هایی که دو نوع نان پخت می کنند، نصب دستگاه دوم کارتخوان جهت تسریع در امور مردم در دستور کار قرار دارد.

 

  • منبع خبر : ایسنا