تجلیل فرماندار شهرستان رشت از قهرمان مسابقات تکواندو نونهالان آسیا
تجلیل فرماندار شهرستان رشت از قهرمان مسابقات تکواندو نونهالان آسیا

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، ظهر (سه شنبه ۱۹ دیماه) با حضور مهندس کیا عاشوری فرماندار رشت از ” نیایش علی عسکری ” که موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات تکواندو نونهالان آسیا شده بود، تجلیل و قدردانی شد. عاشوری در این دیدار، ضمن ابراز […]

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، ظهر (سه شنبه ۱۹ دیماه) با حضور مهندس کیا عاشوری فرماندار رشت از ” نیایش علی عسکری ” که موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات تکواندو نونهالان آسیا شده بود، تجلیل و قدردانی شد.

عاشوری در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از حضور نوجوانان و جوانان غیور گیلانی در عرصه رقابت‌های ورزشی داخلی و بین المللی‌، گفت: دختران و پسران قهرمان ما مایه مباهات گیلانیان هستند و انشاا… در سایه تلاش خویش و حمایتهای مسئولین‌، افتخارات بزرگی را برای میهن اسلامی بیافرینید.

وی جایگاه ورزش را در فرهنگ سازی درست و تبیین روش صحیح زندگی‌، بسیار والا دانست و افزود: شیاطین انسان نما‌، بسیار تلاش دارند که جوانان ما را به ورطه فساد و اعتیاد بکشانند و روی آوردن به ورزش انگیزه و اشتیاق به این گونه افکار شیطانی را در جوانان ما از بین می برد.

فرماندار شهرستان رشت، رویکرد جدی نسل جدید را به ورزش بسیار دارای ارزش دانست و اذعان داشت: شکر گزار بودن، حفظ حرمت بزرگان و پیشکسوتان و همچنین رعایت احترام و حفظ جایگاه مربیان زحمت کش و قهرمان پرور بایستی در کنار ممارست در تمرینات و داشتن اراده قوی، مورد نظر و توجه قهرمانان نوجوان و جوان ما باشد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر اینکه این شما قهرمانان ناخودآگاه تبدیل به الگوی ورزشی و اخلاقی دیگر نوجوانان و جوانان می شوند‌، اظهار کرد: بایستی از این موهبت الهی و توانمندی جسمی که به لطف خداوند و با تلاشهای بسیار کسب نموده اند‌، در جهت پیشبرد اهداف عالی جامعه و به نحو احسن استفاده نمایند.

گفتنی است نیایش علی عسکری در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی نونهالان، خردادماه امسال توانست با شکست همه رقبا به عضویت تیم ملی انتخاب شود.