برای حمایت از آمران به معروف، ۱۶ شعبه ویژه در دادگستری استان گیلان راه‌اندازی شده است.
برای حمایت از آمران به معروف، ۱۶ شعبه ویژه در دادگستری استان گیلان راه‌اندازی شده است.
علیزاده با بیان اینکه در سال جاری برای حمایت از آمران به معروف 29 جلسه تخصصی حمایت حقوقی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان تشکیل شده است، تصریح کرد: مرکز مشاوره حقوقی امر به معروف و نهی از منکر گیلان تشکیل شده و با همکاری نهادهای قضایی ملی و استانی فعال است

به گزارش  رشتستان به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر  استان گیلان، عبدالکریم علیزاده امروز(یکشنبه، ۱۶ آذر) درگفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: حمایت معنوی و حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان گیلان و در قالب طرح شهید پژمان ظهیری تشدید می‌شود.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بسیجی پژمان ظهیری از شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: این شهید بزرگوار، ۵ اردیبشهت سال ۷۹ در درگیری با اراذل و اوباش و در حین امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تالش به شهادت رسید.

وی افزود: این ستاد در حوزه فعالیت‌های اجرایی ورود نکرده و مسئولیت حمایت و پشتیبانی از آمرین به معروف و تشکیل ستادهای شهرستانی و درون دستگاهی را برعهده دارد.

وی با دعوت از وکلا، کارشناسان حقوقی، اساتید رشته‌های حقوق برای همکاری با مرکز مشاوره حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: برای حمایت از آمران به معروف، ۱۶ شعبه ویژه در دادگستری استان گیلان راه‌اندازی شده است.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی کشورمان خاطرنشان ساخت: در جمهوری اسلامی ایران دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای است همگانی و متقابل بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت که شرایط و حدود و کیفیت آن را قانون معین می‌کند.