شهرستان رشت مفتخر به حضور ۱۱ هزار خانواده شهید و ایثارگر می باشد
شهرستان رشت مفتخر به حضور ۱۱ هزار خانواده شهید و ایثارگر می باشد
فرماندار رشت با اشاره به حدود ۱۱ هزار خانواده گرانقدر و شهدا و ایثارگران در شهرستان رشت، بر دیدار این عزیزان با هدف سپاسگزاری و آگاهی مستقیم مسئولین از کمبود ها و درخواست های مردمی در سطح محلات و مناطق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر (دوشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۱ ) و در جلسه هماهنگی طرح سپاس شهرستان، ضمن تسلیت سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی، بر اهتمام دستگاه‌ها و ادارات در بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان تاکید کرد.

امام پناهی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ هزار خانواده شهید و ایثارگر، حدود ۲۲۰۰ شهید والامقام و بیش از ۸ هزار جانباز و آزاده سرافراز، موجب افتخار و مباهات شهرستان رشت است؛ خاطرنشان کرد: این عزیزان به سبب احترام و اعتمادی که در سطح جامعه از آن برخوردار اند، مورد مراجعه عموم مردم در راستای بیان نظرات و انتقال مشکلات می باشند؛ بنابراین دیدار از این خانواده ها ضمن انجام وظیفه سپاسگزاری، موجب آگاهی بی واسطه کارگزاران نظام از مسائل و کمبودها خواهد شد.

وی افزود: والدین و خانواده شهدا و ایثارگران راویان صادق دوران دفاع مقدس و سرداران خط مقدم جهاد تبیین هستند.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم اجرای منظم دیدار با خانواده ایثارگری شهرستان، گفت: این دیدارها با هدف سپاس و قدردانی از امنیت پایداری است که بر برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران، جانبازان و آزادگان حاصل گردیده است.

وی ادامه داد: مناسبت های پیش رو مانند ایام الله دهه فجر، سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، زمان مناسبی برای جبران تاخیر ناخواسته در توفیق دیدار این خانواده ها به علت شدت همه گیری ویروس کرونا، فراهم آورده است.

در این جلسه، محمدرضا حق بین مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری نیز حضور داشت.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت