خبرنگاران در جهاد تبیین، زینب گونه با جبهه یاس و دروغ در ستیزند و در بیان دستاوردهای نظام تلاش می‌کنند
خبرنگاران در جهاد تبیین، زینب گونه با جبهه یاس و دروغ در ستیزند و در بیان دستاوردهای نظام تلاش می‌کنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز خبرنگار را فرصتی مغتنم و گران‌بها برای تجلیل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه دانست و گفت: خبرنگاران در جهاد تبیین، زینب گونه با جبهه یاس و ناامیدی، جهل و دروغ، تباهی و رسوایی در ستیز و جنگ‌اند و در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار پیامی را صادر کرد.
در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
هفدهم مردادماه و سالروز شهادت شهید صارمی، روز بزرگداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته و فرزانه‌ای به نام خبرنگار است؛ خبرنگارانی که چراغ روشنی‌بخش آگاهی و اطلاع‌رسانی را همواره روشن نگه‌داشته و در راستای تعالی و پیشرفت جامعه گام برمی‌دارند.
روز خبرنگار فرصتی مغتنم و گران‌بها برای تجلیل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه در فضای مکتوب و مجازی است که در جهاد تبیین، زینب گونه با جبهه یاس و ناامیدی، جهل و دروغ، تباهی و رسوایی در ستیز و جنگ‌اند و در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اشکالات و نقیصه‌های موجود در مسیر خدمت به مردم و همچنین نظارت بر امور و هدایت افکار عمومی، شبانه‌روز در تلاش و مجاهدت هستند.
 این‌جانب ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به این قشر فرهیخته و مجاهد، از زحمات یکایک اصحاب رسانه، خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم که در سخت‌ترین ایام ازجمله پاندمی کرونا با اطلاع رسانی به موقع و مستمر با مدافعان سلامت همکاری کردند، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزون آنان را مسئلت دارم.
دکتر ارسلان سالاری
رییس دانشگاه
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان