بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از آسایشگاه معلولین غرب گیلان در شهرستان صومعه سرا
بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از آسایشگاه معلولین غرب گیلان در شهرستان صومعه سرا
آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با حضور در آسایشگاه معلولین غرب گیلان(صومعه سرا) با مددجویان و کارکنان این آسایشگاه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ عصر روز دوشنبه، بیستم آذرماه؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت به اتفاق اسفندیار جوشن فرماندار صومعه سرا، حجت الاسلام حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا ، دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی بهزیستی گیلان و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی با حضور در آسایشگاه غرب گیلان در شهرستان صومعه سرا از نزدیک با مددجویان و کارکنان این مرکز دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت هفته جهانی معلولین اظهارداشت: عیادت از توانخواهان و پیگیری احوالات مددجویان امری است که همواره باید صورت پذیرد و حضور مستقیم و بازدید میدانی مسئولین از مراکز مراقبتی و توانبخشی می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.

آیت الله فلاحتی در این بازدید ضمن تاکید بر ارائه خدمات مناسب به معلولین،  هرگونه مساعدت در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی مراکز مراقبتی و توانبخشی را نیز اعلام کرد.

 وی همچنین از خدمات شبانه‌روزی کارکنان این مرکز تشکر کرد و گفت: تلاش های شبانه روزی کارکنان چنین مراکزی بسیار ارزشمند است و علاوه بر اینکه این خدمت رسانی ها نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارد نزد خلق خدا نیز پسندیده می باشد و شایسته است تا همواره مورد قدردانی قرار گیرد.

  • منبع خبر : بهزستی گیلان