بازدید رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و شهردار رشت از روند اجرایی احداث تقاطع های غیرهمسطح آیت الله رودباری و نیروی دریایی
بازدید رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و شهردار رشت از روند اجرایی احداث تقاطع های غیرهمسطح آیت الله رودباری و نیروی دریایی
رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر و شهردار رشت به منظور تسریع در برطرف کردن گره های ترافیکی، سهولت در تردد و حمل و نقل درون شهری از روند اجرایی احداث تقاطع های غیرهمسطح آیت الله رودباری و میدان نیروی دریایی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، محسن سماکچی رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر با همراهی رحیم شوقی شهردار  یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ از روند اجرایی احداث تقاطع های غیرهمسطح آیت الله رودباری و میدان ۷ آذر (نیروی دریایی) بازدید کردند.

چهار تقاطع غیرهمسطح آیت الله رودباری، شهید حق بین (حمیدیان)، شهید باهنر و میدان ۷ آذر (نیروی دریایی) برای نخستین مرتبه به طور همزمان در قالب پروژه های عمرانی طرح میثاق به منظور برطرف کردن گره های ترافیکی و سهولت در تردد و حمل و نقل درون شهری توسط شهرداری رشت اجرایی شده است.

تقاطع غیرهمسطح یک طرفه شهید حق بین (حمیدیان) به طول ۴۲۰ متر و عرض ۹ متر در بلوار شهید بهشتی واقع شده که از شمال به تقاطع غیرهمسطح شهدای گمنام (یخسازی) و از جنوب به میدان انتظام منتهی می شود.

تقاطع غیرهمسطح آیت الله رودباری به طول ۳۸۰ متر و طول ۹ متر خیابان آیت الله رودباری را به کمربندی حد فاصل میدان انتظام و میدان گاز متصل می کند.

تقاطع غیرهمسطح یک طرفه شهید باهنر به طول ۴۲۵ متر و عرض ۹ متر در محل تقاطع خیابان شهید باهنر با خیابان امام خمینی (ره) واقع شده و میدان گیل را به کمربندی رشت متصل می کند.
فرآیند احداث تقاطع غیرهمسطح میدان نیروی دریایی (آذر) به طول ۴۱۰ متر و عرض ۱۸ متر با تجهیز کارگاه عملیاتی شده است.

  • منبع خبر : شهرداری رشت