نجات مرد ۳۴ ساله از غرق شدگی در دریای انزلی
نجات مرد ۳۴ ساله از غرق شدگی در دریای انزلی
مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به خدمات امدادی ساحلی جمعیت هلال احمر به مردم در طرح سالم سازی و نقاط خطر آفرین، گفت: عوامل امدادی مرد جوان ۳۴ ساله از تهران را حین غرق شدگی پیدا نموده و به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایسنا -سیاوش غلامی مدیرعامل هلال احمر گیلان در این گفت وگو  از خدمات امدادی ساحلی جمعیت هلال احمر به مردم در طرح سالم سازی و نقاط خطر آفرین با حضور ۲۰ تیم عملیاتی با دارا بودن ۳۵ دستگاه موتور سیکلت و خودروهای امدادی پشتیبانی، آمبولانس و آرگو طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: جمعه  ۱۳ خرداد ساعت ۱۸:۳۰ گزارشی مبنی بر گم شدن جوان ۳۴ ساله از تهران در دریای انزلی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه کپورچال انزلی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: پس از رویت فرد مورد نظر، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مرد جوان را حین غرق شدگی پیدا نموده و به مراکز درمانی منتقل کردند.

غلامی از مردم خواست در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند و گفت: جمعیت هلال احمر استان گیلان با آمادگنجات مرد ۳۴ از غرق شدگی در دریای انزلیی ۴۴ شعبه و پایگاه امداد و نجات و ۲۵۰ نجاتگر، در تعطیلات چند روزه جاری به مردم و مسافران استان خدمات رسانی خواهد کرد.

  • منبع خبر : ایسنا