بازدید نماینده مردم رشت و مدیرکل بهزیستی گیلان از مرکز جامع درمان و توانبخشی رسالت رشت
بازدید نماینده مردم رشت و مدیرکل بهزیستی گیلان از مرکز جامع درمان و توانبخشی رسالت رشت
صبح روز سیزدهم تیرماه، مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با همراهی سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و مژگان اخوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشت از مرکز جامع درمان و توانبخشی بیماران اعصاب و روان مزمن رسالت رشت بازدید کردند.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان – سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل این سازمان در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی ازخدمات خالصانه کارکنان این مرکز عنوان کرد:در استان گیلان ۶ مرکز جامع درمان و توانبخشی بیماران اعصاب و روان تحت نظارت سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت هستند که با اعلام فراخوان در پی افزایش و گسترش این مراکز هستیم.

مدیرکل  بهزیستی گیلان با اشاره به هزینه بالای تامین دارو و نگهداری این بیماران در منزل تصریح کرد: در مراکز بهزیستی ارائه خدمات به این بیماران  به نحو مطلوبی انجام می پذیرد اما هزینه های نگهداری و تامین دارو برخی اوقات مدیران مراکز را با مشکل مواجه می کند که امیدواریم با اتخاذ تمهیدات، در آینده شاهد کاهش چنین مشکلاتی باشیم.

مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی ازتلاش های کارکنان زحمتکش این مرکز اظهار داشت: زحمات و خدمات خالصانه کارکنان چنین مراکزی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و خدمتگزاری شما مصداق نمونه ایثار و فداکاری است.

وی در ادامه با اعلام هرگونه همکاری و همیاری با این مرکز افزود: کمک و یاری رسانی به چنین مراکزی وظیفه همگانی و عرفی است و انتظار می رود تا سایر دستگاه های نظارتی و اجرایی نیز در این مسیر همکاری کنند.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان