اطلاع رسانی پیامکی سررسید اقساط بدهی های بیمه ای به بیش از ۳۷۰۰ کارفرمای گیلانی
اطلاع رسانی پیامکی سررسید اقساط بدهی های بیمه ای به بیش از ۳۷۰۰ کارفرمای گیلانی
با هدف افزایش رضایتمندی و رعایت حقوق جامعه کارفرمایی ماهانه بیش از 1500 پیامک اطلاع رسانی سررسید اقساط بدهی بصورت خوددکار از سوی تامین اجتماعی گیلان ارسال می گردد .

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، با توجه به رویکردهای تعاملاتی و مخاطب محور این سازمان و تلاش جهت تحقق چشم انداز تعیین شده با مفاهیمی همچون سرآمدی ، پاسخگوئی و ایجاد رضایتمندی با فرایندهای هوشمند ارائه خدمات کیفی و بهنگام به ذینفعان ، بر اساس هماهنگی ها و تدابیر اتخاذ شده و به همت حوزه فناوری اطلاعات اداره کل استان ، سررسید اقساط بدهی کارفرمایانی که با هدف تعیین تکلیف دیون بیمه ای نسبت به تقسیط آن اقدام نموده اند از مردادماه سال گذشته به آنها اطلاع رسانی و یادآوری می گردد .

براین اساس در ده هفته اول سپری شده از سالجاری ، تاکنون تعداد ۳۷۲۸ پیامک در این راستا به کارفرمایان گیلانی ارسال گردیده که بیانگر متوسط ماهانه ۱۵۰۰ مورد اطلاع رسانی در این خصوص میباشد .

خاطر نشان میسازد کارفرمایان مدیون به تامین اجتماعی براساس ضوابط موجود و میزان رقم بدهی ، میتوانند با توافق بعمل آمده و ارائه درخواست ، بدهی های بیمه ای خود را در شعب تامین اجتماعی استان تقسیط نمایند .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان