بازدید میدانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت
بازدید میدانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت میدانی از بخش‌های آموزشی درمانی و تحقیقاتی مرکز آموزش درمانی حشمت رشت بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از مسوولان و مدیرت ستادی دانشگاه از مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت بازدید کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت از بخش‌های زیرساختی، تجهیزاتی و بیمارستانی آن بازدید کرد.
وی در بخش‌های اورژانس تحت‌نظر، CCU زنان و CCUمردان مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت حضور یافت و از نزدیک در جریان خدمات درمانی به مردم قرار گرفت‌.
دکتر آشوبی از بخش CT آنژیوگرافی در دست احداث مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت نیز بازدید و بر حسن اجرای این طرح سلامت‌محور و سرعت بخشیدن به آن تاکید کرد.
دکتر آشوبی با بررسی بخشی از تجهیزات روبنایی مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت به طور ویژه بر ضرورت رفع نواقص موجود جهت خدمت بهینه به مردم یادآور شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به توسعه بخش اورژانس مرکز آموزشی درمانی حشمت رشت از جذب و به‌کارگیری تعداد کافی پرستار در این بخش خبر داد و همچنین بر رفع نواقص موجود جهت بهبود خدمات درمانی به مردم موکدا اصرار ورزید.
بخش‌های سونوگرافی، رادیولوژی، اسکن هسته‌ای قلب از دیگر بخش‌هایی بود که صبح امروز به صورت میدانی توسط سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و هیئت همراه مورد بازدید قرار گرفت.
دکتر آشوبی همچنین از مرکز رشد واحد‌های فناور و مرکز تحقیقات قلب و عروق مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت نیز بازدید و  ضرورت کاربردی شدن تحقیقات و محصول فناور را خاطر نشان کرد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان