بازدید معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان از مرکز اورژانس اجتماعی و خانه های شبانه روزی شهرستان رودسر
بازدید معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان از مرکز اورژانس اجتماعی و خانه های شبانه روزی شهرستان رودسر
صبح روز هجدهم مردادماه؛ " آریا طوفانی معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان" با همراهی کارشناسان دفتر آسیبهای اجتماعی بهزیستی استان ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان حوزه اجتماعی و اورژانس ۱۲۳ بهزیستی شهرستان رودسر از خانه های شبانه روزی و مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان رودسر بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در این بازدید با حضور در خانه برادران و خواهران سرای یاد مادر در واجارگاه، مهمان فرزندان مقیم این مرکز بود و طی نشستی صمیمی درخواست‌ها و مشکلات فرزندان را جویا و مساعدت لازم و حداکثری سازمان بهزیستی در جهت رفع مشکلات را اعلام کرد.

طوفانی با اشاره به اینکه فرزندان تحت حمایت بهزیستی افرادی خودباور با توانمندی بالا هستند افزود: این فرزندان، آینده سازان این مملکت هستند که امید است با تلاشهای مضاعف مسئولین و همت فرزندان و لطف خدای متعال بتوانیم آینده روشنی برایشان رقم بزنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه فعالیت کارکنان بهزیستی به لحاظ ارتباط با خانواده ها بسیار ارزشمند تلقی می شود از خدمات مجدانه و شبانه روزی همکاران در بهزیستی رودسر تقدیر کرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در پایان، طی برگزاری نشستی در اداره بهزیستی شهرستان رودسر ضمن دیدار با رئیس ، کارکنان حوزه اجتماعی و کارشناسان اورژانس ۱۲۳ بهزیستی رودسر به بررسی مسائل و موضاعات حوزه اجتماعی پرداخت و بر لزوم توجه ویژه و رسیدگی کارکنان نسبت به خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

همچنین پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر نیز ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های اداره بهزیستی این شهرستان در حوزه آسیبهای اجتماعی برخی مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد و از پیگیری های مسئولین بهزیستی مبنی بر رسیدگی به نیازهای جامعه هدف بهزیستی قدردانی کرد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان