برپایی نمایشگاه بهاره در جهت واقعی کردن قیمت‌هاست
برپایی نمایشگاه بهاره در جهت واقعی کردن قیمت‌هاست
نمایشگاه بهاره شهر رشت امروز و همزمان با سایر شهرستان‌های گیلان در محل نمایشگاه‌های دائمی رسما افتتاح شد.

رشتستان به نقل از ایسنا – اسدالله عباسی استاندار شهرستان رشت شنبه، ۱۹ اسفندماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره شهر رشت، در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه کالاهای مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این نمایشگاه عرضه می شود، اظهار کرد: این کالاها شامل کالاهای اساسی و پوشاک و شیرینی جات و انواع آجیل و… است.

وی با اشاره به ارائه قیمت‌های مناسب جهت عرضه کالاهای پرمصرف مردم، افزود: این نمایشگاه‌ها موجب کنترل قیمت‌ها شده و مردم می‌توانند با بازار مقایسه و سپس خرید کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه قیمت‌های بازار نیز با قیمت های ارائه شده در عرضه مستقیم نمایشگاه بهاره مقایسه می‌شود، گفت: این رقابت در جهت واقعی کردن قیمت هاست.

عباسی از افتتاح همزمان نمایشگاه بهاره در رشت و تمام شهرهای گیلان خبر داد و بیان کرد: شهرداری ها بازارچه ها و غرفه های ویژه را تنظیم کنند تا تولیدکنندگان در ایام عید نوروز و ماه رمضان، صنایع دستی و فرآورده های کشاورزی و لبنی را به راحتی عرضه کنند.

وی برپایی نمایشگاه ها و بازارچه های عرضه مستقیم محصولات را موجب ایجاد درآمد برای تولیدکنندگان و کشاورزان و روستاییان دانست و تاکید کرد: برخی از غرفه های نمایشگاه بهاره به عرضه محصولات صنایع دستی اختصاص دارد.استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پیوند دادن حلقه های تولید و مصرف، اضافه کرد: می خواهیم کالاها با ارزان ترین قیمت به دست مشتری برسد.

 

 

  • منبع خبر : ایسنا