بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا از بیمارستان امام خمینی (ره)
بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا از بیمارستان امام خمینی (ره)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای تازه‌ترین اقدمات صورت پذیرفته در خصوص انتقال هرچه سریعتر واحدها و بخش‌های قدیمی بیمارستان صومعه‌سرا به بخش جدیدالاحداث، با حضور نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری رشنستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در راستای تازه‌ترین اقدمات صورت پذیرفته در خصوص  انتقال هرچه سریعتر واحدها و بخش‌های قدیمی بیمارستان صومعه‌سرا به بخش جدیدالاحداث، با حضور سعید رحمت‌زاده- نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید بعمل آورد.

در این بازدید دکتر آشوبی ابتدا از ساختمان جدید الاحداث بیمارستان بازدید کرد و در جریان کم و کیف خدمات آن قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا   در مجلس شورای اسلامی، همچنین از ساختمان جدید اورژانس و دیگر بخش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا بازدید و در جریان چالش‌ها و کمبودهای آن قرار گرفتند.

در حاشیه این بازدید، دکتر آشوبی با حضور در بخش‌های بستری با بیماران و همراهان آنان نیز گفت‌وگو کرده و از نزدیک روند ارائه خدمات درمانی را مورد بررسی قرار داد‌.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید دکتر آشوبی طی جلسه‌ای با سعید رحمت‌زاده- نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر لزوم مرتفع ساختن برخی مشکلات و موانع در خصوص راه‌اندازی بخش جدید الاحداث بیمارستان امام خمینی (ره)، بر لزوم همکاری و مساعدت نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی جهت تسریع برخی امور تاکید نمود.

 

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان