بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان لغایت آبان ماه سالجاری ۲/۵ درصد رشد داشته اند
بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان لغایت آبان ماه سالجاری ۲/۵ درصد رشد داشته اند
در سالجاری حدود 10 هزار بیمه شده اجباری و افزون بر 6 هزار بیمه شده حرف و مشاغل آزاد به آمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی افزوده گردیده است .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بر اساس آخرین آمار و اطلاعات منتشره لغایت آبان ماه سالجاری تعداد بیمه شدگان اجباری ( مشمولین قانون کار ) که در پایان اسفند ۱۴۰۰ برابر با ۲۵۸۵۳۵ نفر بوده با ۳/۵ درصد رشد به ۲۶۷۷۰۸ نفر افزایش یافته است .

این آمار بیانگر رشد تقریبی بیش از ۹۰۰۰ نفری در این گروه بوده و با احتساب افراد ملحق شده به جامعه بازنشستگان میتوان این رشد را تا ۱۵۰۰۰ نفر متصور بود .

همچنین تعداد بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد نیز در این مدت با رشد ۶/۲ درصدی از ۹۶۶۱۲ نفر در اسفنذدماه ۱۴۰۰ به ۱۰۲۶۱۸ نفر در پایان آبان ماه رسیده است .

خاطر نشان میسازد تنها در آبان ماه امسال تعداد ۱۵۳۵ بیمه شده اجباری و ۲۱۱۲ بیمه شده حرف و مشاغل آزاد به آمار بیمه شدگان افزوده گردیده که به ترتیب بیانگر نیم درصد و ۲ و یک دهم درصد رشد میباشد .

شایان ذکر است در هشت ماهه لغایت آبان سالجاری مجموع بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان از ۴۵۵۵۴۰ نفر به ۴۶۶۶۴۹ نفر رسیده و از ۲/۴ درصد رشد برخوردار بوده است .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان