اهداء ۵۰۰ دست لباس ایزوله پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان
اهداء ۵۰۰ دست لباس ایزوله پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اهداء ۵۰۰ دست لباس ایزوله پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا از سوی ( شرکت هاکوپیان رشت) به دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.

دکتر آبتین حیدرزاده  با اشاره به اهتمام جدی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای حفظ جان مردم، اظهار داشت : در این خصوص باید همه قدردان این زحمات و تلاش‌ها باشیم.

وی  در ادامه یاد آور شد  : شیوع کرونا در دنیا و ایران غافلگیر کننده و آمادگی کادر بهداشت و درمان نیز برای مواجه با این بحران کم بود، که خوشبختانه با پای کار آمدن خیران سلامت ، مردم و افزایش کمک‌ها و با اهتمام جدی آنها بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی جامعه تامین شد.

دکتر حیدرزاده با اشاره به همکاری و همت خیران گیلانی، تصریح کرد: از اقدام خداپسندانه و همکاری  شرکت هاکوپیان رشت کمال قدردانی را دارم . امیدوارم  تا شکست ویروس کرونا کمک و مساعدت سایر خیران دلسوز را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاهد باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه در پایان یادآور شد: برای مبارزه و ریشه کنی بیماری کرونا بسیج همگانی ایجاد شده است که در این راستا، خیران سلامت همدوش با مسوولان و متولیان، پرچمدار این حرکت جهادی ارزشمند می باشند.