انتصاب رئیس جدید بیمه سلامت شهرستان رشت
انتصاب رئیس جدید بیمه سلامت شهرستان رشت
سید علی طبائی به عنوان رئیس جدید بیمه سلامت شهرستان رشت  معرفی شد.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشستی که به منظور معارفه رئیس جدید بیمه سلامت شهرستان رشت با حضور دکتر محمدی مدیر کل بیمه سلامت گیلان برگزار شد، با تقدیر از زحمات مهدی میرزازاده  و آرزوی موفقیت  برای سید علی طبائی به عنوان رئیس جدید بیمه سلامت، تاکید کرد: مبحث بیمه در شرایط کنونی جامعه، یکی از ملزومات اساسی زندگی بشر محسوب می شود و این موضوع نشان از اهمیت کار بیمه سلامت دارد.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه گفت: یقینا هر چقدر چتر حمایت بیمه گسترده تر باشد، به تناسب آن، میزان احساس امنیت و رضایتمندی در افراد بیمه شده افزایش می یابد.

فرماندار افزود: تمامی افراد جامعه از نظر روانی نیازمند تامین امنیت و آرامش روانی خود و خانواده خود هستند و بیمه این حس امنیت را می تواند به این افراد منتقل کند.

مقام عالی دولت در مرکز استان، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا، اهمیت قرارگیری افراد تحت پوشش بیمه را دو چندان نموده، خاطرنشان ساخت: افرادی که هنوز نسبت به امر بیمه خود و خانواده خویش اقدام نکرده اند، در صورت ابتلا به این بیماری، دغدغه تامین هزینه درمانی این بیماری نیز به دغدغه های آنان افزوده می شود.

مهندس فتح اللهی با اشاره به اقدام شایسته دولت در خصوص تحت پوشش قراردادن افراد جامعه در طرح بیمه سلامت، گفت: خوشبختانه بیمه سلامت نسبت به تامین ساختاری به روز و استاندارد اقدام نموده و تفویض برخی از مسئولیت ها به تعدادی از دفاتر پیشخوان، اقدام خوبی در جهت پیشگیری از ازدحام و تامین آسایش حال بیمه شدگان است.

فرماندار با تاکید بر لزوم توجه به تحقق دولت الکترونیک در ارائه خدمات بیمه سلامت،  افزود: حذف دفترچه های کاغذی از دیگر مواردی است که در صورت تحقق آن  ضمن جلوگیری از اسراف کاغذ ، زمینه تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمه گران فراهم خواهد آمد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه جامعه هدف بیمه سلامت، گستره زیادی از جامعه را در بر می گیرد، اظهار داشت: خدمات رسانی شایسته و ایجاد رضایتمندی در افراد، نخستین وظیفه تمامی سازمان ها به ویژه  سازمان های بیمه ای است  و امیدواریم روزی فرا رسد که در میهن اسلامی ما هیچ یک از افراد جامعه فاقد پوشش بیمه نباشند.