امید ، اطلاع از دستاوردها و گرفتن ایده برای ساخت ایرانی آباد در قالب اردوی راهیان پیشرفت
امید ، اطلاع از دستاوردها و گرفتن ایده برای ساخت ایرانی آباد در قالب اردوی راهیان پیشرفت
اردوی راهیان پیشرفت فرزندان کارکنان پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در دو قالب بازدید از انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت و انجمن نجوم استان صبح روز پنجشنبه چهارم آبان انجام شد .
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به گفته  مجتبی شکوری ، مدیر منطقه ، این اردو در راستای احیای بازدیدهای گروهی از تاسیسات نفتی و موسسات دانش بنیان و برای گروه های سنی ( ۱۰ تا ۲۲ ) سال دانش آموز و دانشجو  فرزندان کارکنان این شرکت انجام شد .
 در این اردوی یک روزه  که ۳۳ نفراز فرزندان کارکنان و ۱۵ نفر از والدین شرکت کردند ؛ بازدید میدانی از واحدهای مختلف در انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت در راستای
ماموریت شرکت در راستای تامین انبار نفت و توزیع سوخت و ایجاد انگیزه و علم آموزی برای فرزندان کارکنان  انجام شد ‌ .
همچنین بعد از بازدید میدانی و توضیحات عملیاتی هر یک از واحدهای اچ اس ای ( ایمنی ، بهداشت و محیط:زیست ) ، برنامه ریزی ، کنترل کیفیت ، سامانه هوشمند و سی ان جی ( سوخت طبیعی ) به صورت تئوریک مطالب مطلوبی را برای استفاده فرزندان کارکنان ارائه کرده و نهایتا عملیات اطفای حریق در محوطه باز انبار نفت انجام شد .
بازدید از انجمن نجوم ثاقب استان و رصد خانه در بوستان ملت رشت از دیگر برنامه های جانبی برای آشنایی فرزندان کارکنان با موسسات دانش بنیان بود که ظهر امروز انجام شد .
ناهار با والدین در انبار نفت و اهدای هدایای فرهنگی به رسم یاد بود به فرزندان حاضر در اردو از دیگر مواردی بود که مهندس شکوری به آن اشاره کرد .
  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان