افتتاح اداره توزیع برق واجارگاه از توابع شهرستان رودسر
افتتاح اداره توزیع برق واجارگاه از توابع شهرستان رودسر
طی مراسمی باحضور حجت الاسلام و المسلین صفری نماینده مردم شهرستان های املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی،حمید رضا شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر ،محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان بهمراه مهندس اکبر شادپور مدیر امور توزیع برق رودسر و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان ، شعبه توزیع برق واجارگاه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان: در ابتدای مراسم افتتاح این پروژه حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری اظهار داشت شهرستان رودسر باوسعتی معادل ۱۳۵۴ کیلومتر مربع، قریب به ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و از شهرستانهای مهم و پروسعت استان گیلان قلمداد می شود.

وی تاکید کردباتوجه به پراکندگی جمعیت در مناطق شهری و روستایی این شهرستان، خدمت رسانی به اهالی و ساکنین این شهرستان به بهترین شکل ممکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش های امور توزیع برق شهرستان رودسر افزوداهمیت برق پایدار و مطمئن در عصر حاضر غیرقابل انکار است و تلاش مسئولین شهرستان رودسر، همراهی با زحمتکشان صنعت برق برای رفع تمامی مشکلات موجود در این عرصه است.

صفری ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در عرصه خدمت رسانی گفت با توجه به موقعیت جغرافیائی واجارگاه و گسترش ساخت و ساز ، افزایش مشترکین و گسترش شبکه جدید توزیع برق در این ناحیه احداث اداره توزیع برق واجارگاه برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم شریف این منطقه امری ضروری بود که بحمد ا… امروز و مقارن با اعیاد مبارک شعبانیه شاهد افتتاح آن می باشیم .

در ادامه محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : از ابتدای سال ۹۹ تا کنون بیش از ۱۰۵۰ مرحله طرح تاب آوری با فعالیت بالغ بر ۴۰۰۰ اکیپ به اجرا درآمده است و طی آین مراحل با صرف هزینه حدودی ۳۰۵۰۰۰ میلیون ریال، بیش از ۲۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و قریب ۲۰۰ فیدر مورد اصلاح و بهسازی قرار گرفته است.

وی همچنین افزود: بمنظور افزایش پایداری و رفع فرسودگی شبکه های فشار ضعیف، طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار در استان پیاده سازی شد که در سال ۹۹ و درفاز نخست اجرای طرح جهادی ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی در سطح استان گیلان با صرف هزینه ۱۲۰۰میلیارد ریالی به کابل خود نگهدار مجهز شد و فاز دوم نیز جهت تبدیل و جایگزینی ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر با کابل خودنگهدار با اعتباری معادل۱۵۰۰ میلیارد ریال با سرعت و جدیت درحال اجرا است.

هنرمند تاکید کرد: امید داریم با اجرای این طرح مهم و تاثیرگذار در کنار سایر فعالیت‌های جاری از جمله تعمیر و نگهداری و همچنین توسعه و احداث بتوانیم رسالت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یعنی تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان را به نحو احسن انجام دهیم.

همچنین اکبر شادپور مدیر امور توزیع برق شهرستان رودسر نیز در این مراسم گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مناطق روستایی ، اداره توزیع برق واجارگاه با برنامه ریزی قبلی احداث و امروز مورد افتتاح قرار گرفت و قریب به ۷ هزار مشترک از خدمات این شعبه توزیع برق بهره مند خواهند شد.

وی اضافه کردتعمیرات و نگهداری ۵۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۱۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برعهده این اداره توزیع برق می باشد و با استقرار بخش اداری و اتفاقات از این پس خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان با کیفیت بهتر و سریع تر از گذشته در اختیار مشترکین محترم این منطقه قرار خواهد گرفت.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان