اعمال طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رشت/ممنوعیت صدور مجوز تردد
اعمال طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رشت/ممنوعیت صدور مجوز تردد
فرماندار شهرستان رشت از اعمال طرح تشدید محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبرداد و گفت: هیچ مجوز ترددی در فرمانداری صادر نمی‌شود و صدور مجوز جدید ممنوع است.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، علی فتح‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان رشت، اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان رشت از روز گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه محدودیت‌های مربوط به شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی در سطح شهرستان اعمال می‌شود، افزود: در وضعیت قرمز فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند، ادارات نیز با ظرفیت ۳۰ درصد و دستگاه‌های خدمات رسان هم با ظرفیت ۵۰ درصد می‌توانند فعالیت داشته باشند.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای قرمز ممنوع و مشمول جریمه یک میلیون تومانی است، گفت: تردد تمام خودروها از ساعت ۲۲ الی۳ بامداد در معابر ممنوع است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی در خصوص صدور برگه تردد تصریح کرد: هیچ مجوز ترددی در فرمانداری صادر نمی‌شود و صدور مجوز جدید ممنوع است لذا متقاضیان به فرمانداری مراجعه نکنند؛ برگه ترددهایی که از قبل صادر شده همچنان به قوت خود باقیست و اعتبار دارد.