بستری ۲۰۲ بیمار کرونایی در استان گیلان
بستری ۲۰۲ بیمار کرونایی در استان گیلان
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در مجموع ۲۰۲ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند، تصریح کرد: همچنین ۴۴ بیمار بدحال داریم.

دکتر انوش دهنادی مقدم ، با اشاره به روند بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۴۵ بیمار جدید کرونایی رابستری کردیم.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۰۲ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند، تصریح کرد: همچنین ۴۴ بیمار بدحال داریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، روند بیماری کرونا را متغیر دانست و گفت: شاهد نوسانات ابتلا به بیماری کرونا در سیر ۱۵ ماه گذشته هستیم و لذا هرگونه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه فاصله گذاری اجتماعی روند بیماری را تشدید می کند.

دهنادی مقدم، از مردم خواست نسبت به گذشته بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و یادآور شد: در همه مکان ها از ماسک استفاده کنید و از شرکت در دورهمی ها و میهمانی های شلوغ بپرهیزید و بعد از هر تماس دست ها را با آب و صابون بشویید.

وی با بیان اینکه حضور در مکان های کوچک با تهویه کم امکان ابتلا به کرونا را افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی حداقل کاری است که می توانیم انجام دهیم تا منجر به پیشگیری از ابتلا و شکستن زنجیره انتقال کرونا شود.

  • منبع خبر : ایسنا