استاندار گیلان از تشکیل قرارگاه مصرف بهینه گاز خبر داد
استاندار گیلان از تشکیل قرارگاه مصرف بهینه گاز خبر داد
روز سه شنبه 22 آذر، استاندار گیلان در جلسه شورای اداری املش از تشکیل قرارگاه مصرف بهینه گاز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛ اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه شورای اداری املش با گرامیداشت یاد و خاطره علما، سرداران و شهیدان والامقام این شهرستان با بیان اینکه باید با خدمت صادقانه قدردان همراهی مردم بود، خطاب به مدیران استان تاکید کرد که فاصله بین مسئولان و مردم، حداقل و ارتباط با مردم از سوی مدیران باید به حداکثر برسد.

استاندار گیلان در بخشی از سخنان خود با اشاره به افزایش میزان مصرف گاز در فصل سرما، تاکید کرد: درخصوص مصرف بهینه و بهره مندی همه مصرف کنندگان از گاز طبیعی، بزودی قرارگاهی تشکیل می شود تا همانند مدیریت جهادی در حوزه آب کشاورزی و برق که با همراهی مردم، رضایت مندی آنان را در پی داشت، در این بخش مشکلی پیش نیاید.

اسدالله عباسی همچنین با قدردانی از تلاش های مدیریت و کارکنان شرکت گاز برای حفظ پایداری جریان گاز و گازرسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی استان بر رفع مشکل گاز ارتفاعات املش و گازرسانی به مناطق باقیمانده این شهرستان تاکید کرد.

استاندار گیلان در ادامه سفرهای شهرستانی خود با همراهی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولان شهرستانی؛ از پروژه های مهم عمرانی املش بازدید کرد.

 

  • منبع خبر : گاز گیلان