تفاهم نامه مشترک بین اداره کل بهزیستی گیلان و آموزش فنی و حرفه ای منعقد شد
تفاهم نامه مشترک بین اداره کل بهزیستی گیلان و آموزش فنی و حرفه ای منعقد شد
صبح روز بیست و سوم مهرماه؛ تفاهمنامه مشترک فی مابین اداره کل بهزیستی گیلان و آموزش فنی و حرفه ای گیلان با هدف مهارت آموزی و توانمند سازی مددجویان بهزیستی؛ امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ طی برگزاری نشستی در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان گیلان، تفاهمنامه مشترک فی مابین اداره کل بهزیستی گیلان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان با هدف مهارت آموزی و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت بهزیستی گیلان با امضاء سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و کاظم پورنصیری مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان منعقد شد.

سیدمهدی خدمت بین دانا در ابتدای این نشست از گسترش همکاری سازمان بهزیستی و فنی و حرفه ای مبنی بر تعاملات دو جانبه در جهت توانمند سازی مددجویان تحت پوشش ابراز خرسندی کرد و گفت: همکاری و همدلی سازمانهای دولتی با سازمان خدمت رسانی مثل بهزیستی سر آغازی در جهت توانمندسازی و ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی نبوغ مددجویان تحت حمایت بهزیستی است.

وی در ادامه به موفقیت بسیاری از توانخواهان و مددجویان بهزیستی اشاره کرد و افزود: قطعا با ایجاد و تداوم برنامه های آموزشی و فرهنگی شاهد رشد و بروز خلاقیت از سوی مددجویان بهزیستی خواهیم بود و اصلی ترین هدف بهزیستی هم این است که مددجویان به خود کفایی در زندگی فردی و اجتماعی خود برسند.

همچنین در این نشست کاظم پورنصیری مدیرکل فنی و حرفه ای نیز فعالیت های گسترده بهزیستی و پیگیری وضعیت مددجویان را یکی از خدمات پر اهمیت جامعه برشمرد و گفت: رسیدگی به هریک از امورات مرتبط به بهزیستی نیاز به سازماندهی جداگانه ای دارد که این کار با همت سازمان بهزیستی صورت می پذیرد و برای کاهش آسیبهای اجتماعی جامعه و رسیدگی به امورات توانخواهان تمامی دستگاه های اجرایی می بایست با بهزیستی همکاری نمایند.

وی در پایان، ضمن اعلام آمادگی سازمان فنی و حرفه ای مبنی بر هرگونه همکاری در راستای مهارت آموزی به مددجویان بهزیستی، اضافه کرد: برپایی کارگاه های آموزشی ویژه کودکان کار، افراد بهبود یافته، توانخواهان، آسیب دیدگان اجتماعی و سایر مددجویان بهزیستی از جمله برنامه های آموزشی فنی و حرفه ای است که در پایان هر یک از دوره ها به حرفه آموزان گواهینامه معتبر اعطا می گردد.

شایان ذکر است این تفاهم نامه با هدف اجرای کارگاه آموزشی ویژه مددجویان بهزیستی در راستای مهارت آموزی و توانمند سازی مددجویان بهزیستی ؛ به مدت دوسال منعقد گردید.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان