حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان در آئین افتتاح پست فوق توزیع لیسار
حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان در آئین افتتاح پست فوق توزیع لیسار
آیین افتتاح و بهره برداری پست لیسار همزمان با 7 پروژه عمرانی دیگر صنعت برق استان گیلان در شهرستان تالش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان -دکتر عباسی استاندار گیلان گفت: خدمت کردن صادقانه به مردم شریف که هدف اصلی دولت است افتخاری برای ما خواهد بود.

وی افزود: نگاه ما باید به داشته هایمان باشد و باید با تکیه بر توان خود و با همت و تلاش خود به سوی رضایت و شادمانی مردم و رضای خداوند متعال گام برداریم.

استاندار گیلان گفت: باید با حضور در بین مردم به حل مشکلاتشان اقدام کنیم. باید در بین مردم و پای کار باشیم تا بتوانیم خدمتی کرده باشیم.

عباسی گفت: باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب، به مردم خدمت کنیم و از گره زدن مشکلات مردم به غرب جدا خودداری کنیم.دیپلماسی و سیاست ما باید بر اساس مصلحت و عزت و تکیه بر توان خودمان باشد.

وی افزود: استان گیلان از مزیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است و از حضور سرمایه گذاران و سرمایه گذاری آنها در این بخش قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

عاشوری فرماندار شهرستان تالش گفت: با افتتاح پروژه پست لیسار، امروز روزی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برای مردم این منطقه خواهد بود.

وی افزود: پروژه پست لیسار، یکی از پروژه های بسیار مهم و ضروری بود که با همت مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانشان در کوتاه ترین زمان ممکن احداث شد.

فرماندار تالش گفت: این پروژه مصداق مدیریت جهادی و انقلابی بود که طی مدت ۴ ماه اجرایی شد.

عاشوری افزود: با بهره برداری از این پروژه، مشکلات برقی سردخانه های منطقه حل شد و مردم منطقه دعاگوی بانیان این پروژه هستند.

گفتنی است در این مراسم محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان حضور داشت و برنامه های اینشرکت را در خصوص احداث و راه اندازی خروجی های فشار متوسط پست فوق توزیع لیسار به منظور تقویت برق مشترکین منطقه فوق ارائه کرد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان