اجرای ۳ طرح تحقیقاتی شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال جاری
اجرای ۳ طرح تحقیقاتی شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال جاری
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب گیلان از اجرای 3 طرح تحقیقاتی این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مژگان امیدی یکشنبه ٢٠ شهریور با اعلام این خبر گفت: به منظور بهره مندی از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز علمی- تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان ۳ طرح تحقیقاتی با مشارکت دانشگاه گیلان و دانشگاه علم و صنعت ایران در دست اجراست.

وی افزود: طرح های تحقیقاتی با عنوان “ارزیابی عملکرد فلومترهای حجیم مورد استفاده در استان گیلان و راهکارهای بهبود” و “بررسی روش های حذف یا استفاده مجدد از آلومینیوم و آهن موجود در لجن تصفیه خانه بزرگ آب گیلان با رویکرد روش های نوین” توسط دانشگاه گیلان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران نیز یک طرح تحقیقاتی با عنوان “بررسی روش نوین گندزدایی پساب خروجی تصفیه خانه انزلی با استفاده از لامپ uv توأم با فوتوکاتالیست اکسید روی/رس” را در دست اجرا دارد.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب گیلان جهت اجرای طرح های تحقیقاتی مرتبط با این شرکت آماده همکاری با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان می باشد و متقاضیان با مراجعه به دفتر تحقیقات شرکت آبفای استان می توانند اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند.

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان