کارشناسان مالی بازوان نخست شورا و شهردار در رسیدن به اهداف بلند شهری هستند
کارشناسان مالی بازوان نخست شورا و شهردار در رسیدن به اهداف بلند شهری هستند
نشست روز جهانی حسابدار پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ با حضور سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، رحیم شوقی شهردار و کارکنان امور مالی شهرداری رشت در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در نشست مذکور با تبریک ۱۵ آذر روز جهانی حسابدار و همچنین ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار کرد: روز جهانی حسابدار را به کارکنان و کارشناسان امور مالی شهرداری تبریک می گویم و قدردان تلاش های شما در این بخش هستم.
سید شمس شفیعی، بخش مالی را مرکز دایره و کانون مدیریتی سازمان ها عنوان کرد و افزود: اگر در هر سیستمی بخش مالی خوب کار کند مشکل آن سیستم برطرف می شود یا چنانچه در پیشرفت پروژه ها امور مالی عقب ماندگی داشته باشد آن پیشرفت متوقف می شود.
وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر رشت با تمام وجود در خدمت شهردار در به موفقیت رسیدن پروژه های شهری هستند، تصریح کرد: کارشناسان بخش های درآمد و هزینه شهرداری بازوان نخست شورای اسلامی و شهردار در رسیدن اهداف بلند شهری محسوب می شوند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت، موفقیت اجرای برنامه ها را گره خورده به فعالیت خوب سیستم مالی دانست و بیان کرد: موفقیت شهردار در اجرای پروژه های شهری خوشبینی شهروندان به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را به همراه دارد.
در نشست مذکور، از کارشناسان امور مالی شهرداری رشت با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.
  • منبع خبر : شهرداری رشت