آغاز به کار سمینار دفاتر فنی ادارات کل نوسازی مدارس در گیلان
آغاز به کار سمینار دفاتر فنی ادارات کل نوسازی مدارس در گیلان
سمینار دفاتر فنی ادارات کل نوسازی مدارس استان های گلستان، گیلان و مازندران با حضور نمایندگان سازمان نوسازی مدارس کشور در گیلان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس گیلان ،صبح روز یکشنبه مورخ ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ سیمنار دو روزه دفاتر فنی ادارات کل نوسازی مدارس استان های گلستان، گیلان و مازندران با حضور نمایندگان سازمان نوسازی مدارس کشور در بندرانزلی آغاز به کار کرد.
آیین افتتاحیه این سمینار با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، دکتر غلامرضا اکرمی مشاور ریاست سازمان و معاونین فنی و کارشناسان دفاتر فنی سازه، تاسیسات مکانیکی و برقی استان های گلستان، مازندران، گیلان و سازمان نوسازی مدارس کشور در سالن جلسات مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بندرانزلی برگزار شد.
شایان ذکر است سمینار مذکور با هدف ارزیابی و تحلیل طرح های عمرانی، معماری و تاسیساتی به مدت دو روز در تاریخ های ۲۷ و ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ در قالب کارگروه های معماری، سازه و تاسیسات برقی و مکانیکی به صورت جداگانه و تخصصی برگزار و کارشناسان دفاتر فنی به بحث و تبادل نظر و اشتراک تجربیات خواهند پرداخت.
گفتنی است در بخش کنفرانس دو تن از اساتید برجسته دانشگاه های گیلان دکتر شیرین کام با موضوع میراگرها در معماری فضاهای آموزشی و دکتر معز با موضوع فناوری های نوین ساخت به ارائه مطالب پرداخته و پس از اتمام آخرین جلسات تخصصی، بازدید از چند پروژه فاخر صورت خواهد پذیرفت.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان