۳۲۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در روستای کم برخوردار سیاه اسطلخ صومعه سرا احداث شد
۳۲۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در روستای کم برخوردار سیاه اسطلخ صومعه سرا احداث شد
محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث 3200 متر شبکه با کابل خودنگهدار در روستای سیاه اسطلخ صومعه سرا با اعتباری معادل 7000 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی توزیع برق گیلان: آئین بهره برداری از این پروژه با حضور سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.در حاشیه اجرای این طرح سیدکاظم دلخوش اظهار داشتعظم و اراده مسئولین و قانون گذاران کشور در راستای کاهش مشکلات مردم و همچنین تامین رفاه و آسایش شهروندان بعنوان ولی نعمتان این کشور است. نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از  تلاش های کارکنان شرکت توزیع برق گیلان گفت برق یکی از ضروریات زندگی امروز همه بوده و آسایش و رفاه شهروندان به تامین برق پایدار گره خورده است.

وی افزودتلاش های شرکت توزیع برق گیلان با اجرای پروژه های مهم برای رفع فرسودگی ها و افزایش ضریب پایداری شبکه شایسته تقدیر است و امیدواریم بتوانیم با اراده جمعی در استان زیرساخت های موجود، از جمله شبکه های توزیع برق را بهسازی و نوسازی کنیم.

همچنین محمد اسماعیل هنرمند نیز در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت به منظور جایگزینی  شبکه های فرسوده و مقاوم سازی شبکه، رفع اتصالات ناشی از شرایط آب و هوایی ،کاهش سرقت شبکه های توزیع برق،  جلوگیری از شاخه زنی درختان در معرض اتصال به شبکه و همچنین افزایش پایداری شبکه های توزیع برق در بحران های احتمالی در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار با جدیت و مطابق با چشم انداز پیش بینی شده در حال اجرا و بهره برداری می باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزوددر سال گذشته ۵۲ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان صومعه سرا با اعتباری بیش از  ۷۰ میلیارد ریال احداث شد و در سال ۱۴۰۰ نیز ۹۰ کیلومتر دیگر برای این شهرستان برنامه ریزی شده بود که تاکنون قریب به ۷۰ کیلومتر آن محقق و اجرایی شده است.

وی مناسب ترین نوع شبکه با توجه به اقلیم استان را کابل خودنگهدار دانست و افزودپروژه احداث ۳۲۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در روستای کم برخوردار سیاه اسطلخ شهرستان صومعه سرا ، با اعتباری معادل ۷۰۰۰ میلیون ریال و به همت و تلاش ۵ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص سامانه جامع وکاربردی برق من و مزایای استفاده از آن تصریح کردمشترکین محترم می توانند با استفاده از اپلیکیشن برق من، ضمن دریافت تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان با انتخاب پله مصرف و مراجعه به گزینه قبض،از جزئیات صورتحساب الکترونیکی خود مطلع شوند.

وی افزود :چنانچه هر مشترک پیش از آغاز هر ماه،پله مصرف خود را انتخاب نماید و مصرف خود را در چارچوب پله منتخب مدیریت کند و همچنین انتخاب پله مصرفی اش کمتر از مصرف دوره مشابه وی در سال گذشته باشد از پنج درصد تخفیف در صورتحساب نهائی بهای برق مصرفی برخوردار خواهد شد. شایان ذکر است در آئین افتتاح این پروژه مهندس مهدی داداشی مدیر امور توزیع برق شهرستان صومعه سرا  بهمراه تنی چند از مسئولین محلی این شهرستان حضور داشتند .

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان