۳۰۰۰ مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی رستم آباد قرار دارند
۳۰۰۰ مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی رستم آباد قرار دارند
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در ادامه برنامه های نظارتی ، از شعبه رستم آباد بازدید و با کارکنان این واحد تابعه دیدار و گفتگو نموده و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به جامعه هدف در منطقه قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی مدییرکل سازمان در این بازدید با بیان اینکه تکریم مخاطبان و رعایت شأن و منزلت آنها از اولویت های سازمان محسوب میگردد اظهار داشت در تلاش هستیم تا شرایط مطلوب تری در محیطی مناسبتر با توجه به ویژگی های ساحتمان شعبه و استیجاری بودن آن فراهم آوریم .

وی با بیان اینکه وجود بیش از ۵۸۰۰ بیمه شده اصلی و ۳۰۰۰ مستمری بگیر و بالغ بر ۱۱۰۰ کارگاه مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در منطقه ، اذعان داشت حدود ۷ سال از استقرار تامین اجتماعی مستقل در شهر رستم آباد میگذرد و پیش از این مردمان خوب این حوزه ناچار بودند که برای انجام امور بیمه ای خود به منجیل مراجعه نمایند و امروز شاهد این هستیم که این اتفاق نه تنها سبب رضایتمندی بیشتر جامعه هدف گردیده بلکه فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه ای را نیز در منطقه گسترش داده است .

هم اکنون بیش از ۱۶۵۰ بازنشسته و افزون بر ۱۳۰۰ بازمانده به اتفاق افراد تبعی خود از این شعبه خدمات دریافت مینمایند .

شایان ذکر است افزون بر ۱۸۰۰۰ نفر از جمعیت ساکنین رستم آباد تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و بابت ارائه تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران آن ماهانه بیش از ۲۱ میلیارد تومان هزینه میگردد .

خاطر نشان میسازد در ادامه این بازدید ساختمان پیشنهادی جدید به منظور استقرار تامین اجتماعی مورد بازدید قرار گرفت .

معاون پشتیبانی و روسای ادارات تخصصی از حوزه های فناوری اطلاعات و مالی و کارشناس فنی مهندسی استان در این بازدید مدیرکل استان را همراهی مینمودند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان