۷۴۱ واحد مسکن محرومان تا پایان خرداد در گیلان تحویل داده می‌شود
۷۴۱ واحد مسکن محرومان تا پایان خرداد در گیلان تحویل داده می‌شود
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: از ۷۴۱ واحد مسکن محرومان ۵۰۰ واحد به مددجویان تحویل داده شده و مابقی تا پایان خرداد تحویل داده می‌شود.

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی  اظهار داشت: بسیج سازندگی در کنار دستگاه‌های دیگر استان بوده و هر جا که اعلام نیاز شود برای اجرای پروژه‌ها حتی در دورترین نقاط استان گیلان هر کمکی از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: بسیج سازندگی با بهره‌گیری از گروه‌های جهادی آمادگی اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در نقاط محروم و دور افتاده گیلان که هر دستگاهی توان اجرای آن را نداشته باشد را دارد و با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان پروژه‌ها را به ثمر می‌رساند.

ابراهیمی ابراز داشت: بیش از ۳ هزار گروه جهادی و تخصصی در بسیج سازندگی استان گیلان ثبت شده است و اکنون در حوزه‌های مختلف اعم از آب‌رسانی و راه روستایی در حال اجرای پروژه‌ها هستیم.

وی عنوان داشت: بسیج سازندگی نقشه راهی را در پیش گرفته تا بتوانیم با همت گروه‌های بسیجی و جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی و به‌ویژه ساخت مسکن محرومان برای نیازمندان و مددجویان بهزیستی ورود پیدا کنیم.

ابراهیمی ساخت مسکن محرومین را از اولویت‌های بسیج سازندگی خواند و تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌های مذکور در حال اجرا است تا بتوانیم هرچه زودتر ساخت مسکن محرومان در گیلان را به اتمام برسانیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان بیان کرد: امروز بسیج سازندگی متشکل از گروه‌های جهادی نخبه علمی و تخصصی است که در حوزه‌های متفاوت مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۶ که نهضت ساخت مسکن محرومان آغاز شد تا به امروز بسیج سازندگی استان گیلان بیش از ۲ هزار مسکن مددجویان را در سطح استان گیلان احداث کرده است.

ابراهیمی گفت: از ۷۴۱ مسکن محرومین که در مرحله دوم آن‌ را آغاز کردیم ۵۰۰ واحد به مددجویان تحویل داده شده و باقی مانده تا پایان خردادماه امسال به نیازمندان تحویل داده می‌شود و پس از آن برای سهمیه جدید که به استان گیلان تعلق می‌گیرد برنامه‌ریزی می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان عنوان داشت: تا به امروز با ۷۴۱ مسکن محرومین احداث شده در گیلان و مسکن احداث شده در مرحله قبل ۲ هزار مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در سطح استان گیلان احداث شده است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی استان گیلان به همت گروه‌های جهادی در دوران سیل استان گلستان نیز به این استان ورود کرده و در استان گلستان نیز بیش از ۲۰۰ مسکن را تعمیر کردیم.

ابراهیمی اظهار داشت: همچنین به همت خیرین و گروه‌های جهادی استان گیلان ۸۷ واحد مسکن تخریب شده در سیل گلستان را از صفر آغاز به ساخت  کرده و با وسایل در اختیار مردم این استان قرار دادیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم