دومین بیمارستان ملکی تامین اجتماعی گیلان در سطح استان آغاز به کار نمود
دومین بیمارستان ملکی تامین اجتماعی گیلان در سطح استان آغاز به کار نمود
بیمارستان 64 تخت خوابی شهید املاکی کومله لنگرود ظرفیت خدمت رسانی به تمامی شهروندان در شرق استان در کنار بیش از 320 هزار نفر از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در منطقه را داراست .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه همزمان با عید ولادت حضرت ولیعصر و در حاشیه بازدید از شعبه چابکسر با دکتر امیدوار بخشدار و حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه این بخش دیدار نمود .

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در این نشست با قدردانی از خدمات ارزشمند تامین اجتماعی و تاثیرگذاری آن در زندگی افراد تحت پوشش ، با بیان اینکه بخش چابکسر به عنوان آخرین منطقه شرقی گیلان علاوه بر دوری از مرکز استان ، با فاصله ۳۵ کیلومتری از مرکز شهرستان از برخی امکانات درمانی محروم میباشد خواستار ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی برای جبران این کمبود گردید .

علی حسین نژاد در این دیدار با تاکید بر مستقل بودن بخش درمان تامین اجتماعی و ضرورت رعایت سطح بندی های ابلاغی وزارت بهداشت ، با اشاره به افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهید املاکی کومله به عنوان دومین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در گیلان ، افزود : این مرکز درمانی مجهز در زمینی به مساحت دو هکتار و با زیربنای ۱۳۰۰۰ متر با پزشکان و کادر مجرب امکان ارائه خدمات درمانی به شش شهرستان شرق گیلان را داراست .

وی همچنین اظهار داشت : این بیمارستان علاوه بر پوشش بیش از ۳۲۰ هزار بیمه شده و مستمری بگیر و افراد تبعی آنها در منطقه شرق گیلان ، آماده خدمت رسانی به تمامی شهروندان در این محدوده بوده و پیش بینی میگردد حتی از غرب استان مازندران نیز مراجعه کننده داشته باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت برای راه اندازی این بیمارستان قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه گردیده است که ۲۵۰ میلیارد تومان آن بابت ساخت و ۲۵۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات آن بوده است .

شایان ذکر است بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهیداملاکی در آستانه سالروز ولادت بقیه الله الاعظم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان و جمع کثیری از مقامات و مسئولین رسماً افتتاح گردیده و آغاز به کار نمود .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان