۲ گیلانی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند
۲ گیلانی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند
علی رمضانی و مهدی جلوه از گیلان به اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران دعوت شدند.

رئیس هیات والیبال استان گیلان گفت: از سوی کادرفنی جدید تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران، ۱۵ والیبالیست به مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند که خوشبختانه از این تعداد، ۲ والیبالیست از گیلان هستند.

محسن خاکزاد افزود: علی رمضانی و مهدی جلوه ۲ والیبالیست شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان به ارودی تیم ملی، باید امروز در تست کرونا حضور یافته و در صوت منفی بودن تست، از روز یکشنبه (فردا) اردوی خود را در تهران آغاز کنند.

وی ادامه داد: این ۲ والیبالیست ارزنده گیلانی به همراه سایر ملی پوشان به مدت ۱۱ روز مراحل آماده سازی خود را در اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران زیر نظر بهروز عطایی سرمربی جدید این تیم و سایر اعضای کادرفنی، پیگیری خواهند کرد.

رئیس هیات والیبال گیلان بیان کرد: تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران خود را برای حضور در رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا که از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، آماده می کند و امیدواریم که هر ۲ والیبالیست گیلانی با پشت سرگذاشتن موفقیت آمیز اردوهای آمادگی، به عضویت تیم ملی درآمده تا در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌ های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌ گروه است که تیم ملی والیبال در اولین بازی خود در تاریخ ۲۱ شهریورماه به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود، سپس روز ۲۲ شهریور با تایلند دیدار می‌کند و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در تاریخ ۲۳ شهریور مقابل پاکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

خاکزاد به دعوت یک والیبالیست دیگر گیلانی به ارودی تیم ملی جوانان اشاره و اظهار کرد: همچنین مهران فیض امام دوست والیبالیست ملی پوش و شایسته استان گیلان، به مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال جوانان دعوت شد که این ارود نیز، از یکشنبه (فردا) در تهران برپا می شود.

  • منبع خبر : ایرنا