سرمایه انسانی مهم ترین عامل موفقیت شهرداری است
سرمایه انسانی مهم ترین عامل موفقیت شهرداری است
رحیم شوقی شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در اجلاس کمیته مدیران سرمایه انسانی کلانشهرهای کشور که به میزبانی شهرداری رشت برگزار شد با اشاره به اینکه نیروی انسانی یکی از مولفه های مهم سازمان ها است اظهار کرد: نیروی انسانی جزو بیت المال محسوب می شود زیرا برای نیروی انسانی که به این مرحله کارآیی رسیده، هزینه های بسیاری برای تحصیل از دوران کودکی تا مقاطع بالاتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی نوع نگاه در قالب بیت المال را سبب تلاش و دقت بیشتر در حفظ و حراست از کارکنان عنوان کرد و افزود: سلامت کارکنان اولویت برنامه های شهرداری رشت است.

شهردار رشت با بیان اینکه آموزش در ارتقای کارآیی کارکنان اثرگذار است، تصریح کرد: در چارچوب قوانین و مقرارت باید به حقوق و مزایای کارکنان توجه شود.شوقی، سرمایه انسانی را مهم ترین عامل موفقیت شهرداری دانست و گفت: با یکپارچگی، وحدت، همدلی و دلسوزی کارکنان می توان به اهداف توسعه شهری رسید.

وی با اشاره به آغاز پروژه های کلان مقیاس شهرداری رشت در ماه های اخیر، بیان کرد: با همراهی و همکاری کارکنان شهرداری می توانیم شاهد تحقق کامل طرح های شهری باشیم.

  • منبع خبر : شهرداری رشت