دیدار استاندار گیلان با یک جانباز و خانواده شهید انقلاب اسلامی در رشت
دیدار استاندار گیلان با یک جانباز و خانواده شهید انقلاب اسلامی در رشت
استاندار گیلان عصر (سه‌شنبه) دوازدهم بهمن در نخستین روز دهه مبارک فجر، با یک جانباز پرافتخار و نیز یک خانواده شهید ‌والامقام انقلاب اسلامی در رشت دیدار کرد.
 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر اسدالله عباسی عصر امروز با جانباز سرافراز انقلاب اسلامی شهریار علی‌اکبرنیا دیدار کرد.
وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، جانبازان را یادگاران دوران پر افتخار ایثار و حماسه خواند و بر ضرورت تکریم آنان تاکید کرد.
استاندار گیلان همچنین با خانواده شهید غلامرضا حسین‌نوری از شهدای والامقام انقلاب اسلامی دیدار و از مادر گرامی این شهید که در بستر بیماری است، عیادت کرد.
 دکتر عباسی با طلب شفای عاجل برای این مادر فداکار و صبور از درگاه خداوند متعال، شهدا را چشم و چراغ ملت عنوان و با تصریح اینکه راه نورانی شهیدان، هدایتگر نسل هاست، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم در مسیری که آنان برای ما ترسیم کرده اند، گام برداریم چراکه این راه، راهِ سعادت است.
 استان گیلان ۶۳ شهید و ۵۸ جانباز در دوران مبارزات علیه رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دارد.
 شهریار علی‌اکبرنیا، در هفدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ هنگام تظاهرات مردمی علیه رژیم ستمشاهی در رشت، به درجه رفیع جانبازی انقلاب اسلامی نائل آمده است.
شهید غلامرضا حسین‌نوری نیز ششم دی ماه سال ۱۳۵۷ به شهادت رسید‌.
  • منبع خبر : استانداری گیلان