۱۰ پروژه آموزشی، ورزشی گیلان آماده بهره‌برداری شد
۱۰ پروژه آموزشی، ورزشی گیلان آماده بهره‌برداری شد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از بهره برداری ۱۰ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایرنا – علی دقیق  مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس گیلان روز چهارشنبه در  این گفت و گو افزود: این پروژه‌ها در ۳۸ کلاس درس با زیربنای پنج هزار و ۶۱۲ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های تالش، رشت، سیاهکل، رودسـر، شفت و لاهیجان به بهره‌بردای می رسد.

دقیق بیان داشت: تعمیرات اساسی و جزئی مدارس گیلان با هزینه‌ای بالغ بر۳۲۷ میلیارد ریال، خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی با اعتبار بیش از ۵۹۴ میلیارد ریال و استانداردسازی گرمایشی با اعتباری بالغ بر ۲۷۱ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های هفته دولت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: احداث مدارس و فضاهای آموزشی بر اساس اهداف متعالی سند تحول بنیادین آموزشی و پرورش، می‌تواند زمینه تحقق آموزش و پرورش پویا شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با قدردانی از مردم،  فرهنگیان و دانش‌آموزان استان برای همراهی در اجرای پویش‌های اجرا شده به ویژه پویش در حال اجرا  “صحن حرم- مدرسه ام) افزود: این پویش برای مشارکت در ساخت مدارس برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۵ هزار دانش‌آموز است.

برنامه ها و افتتاح طرح های ویژه هفته دولت از امروز “چهارشنبه” با سخنرانی اسدالله عباسی استاندار گیلان در مزار شهدای رشت آغاز شد، امروز اولین روز از هفته دولت است.

  • منبع خبر : ایرنا