ارائه بیش از ۴ میلیون خدمت از سوی شرکت گاز استان گیلان
ارائه بیش از ۴ میلیون خدمت از سوی شرکت گاز استان گیلان
در نیمه نخست سال جاری، شرکت گاز استان گیلان بیش از 4 میلیون خدمت مرتبط با گاز به مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص خدمات ارائه شده به مردم و مشترکین گاز طبیعی گفت: در شش ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۴ میلیون  و۳۵۰ هزار خدمت مرتبط با گاز به صورت غیرحضوری ارائه شده است.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشترین خدمت ارائه شده در نیمه اول سال ۱۴۰۰ از طریق نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) گاز با حدود ۲ میلیون و ۵۰ هزار خدمت بوده است.

حسین اکبر با ابراز خرسندی از استقبال مشترکین گاز طبیعی از اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان، گفت: استفاده از این قابلیت به همراه سایر درگاه های مجازی سبب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان و هزینه برای مشترکین محترم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از ارائه بالغ بر یک میلیون و ۶۶۰ هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۵۳۳ هزار خدمت توسط سایت شرکت گاز استان گیلان و بیش از ۱۰۴ هزار خدمت از راه تلفن گویای ۳۴۱۴ خبر داد و گفت:  این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات، صرفه جویی در وقت و هزینه ها و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان، از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن گویای ۳۴۱۴ ارائه می دهد.

وی درخصوص نوع خدمات ارائه شده به مردم گفت: بیشترین خدمات ارائه شده مربوط به نمایش قبض با بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار مورد می باشد و پس از آن پرداخت بدهی با حدود ۹۰۶ هزار مورد قرار دارد.

مهندس اکبر در خاتمه گفت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین هدف اصلی این شرکت می باشد و شرکت گاز استان گیلان درجهت تحقق این مهم، نسبت به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم برای رؤسای ادارات گاز شهرستان ها و همچنین رابطین میز خدمت اقدام می کند.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان