بازرسی های عیدانه به صورت تیمی در گیلان شروع می شود
بازرسی های عیدانه به صورت تیمی در گیلان شروع می شود
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گیلان، مهدی نقدی از آغاز طرح تشدید نظارت ها از ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به جهت جلوگیری از التهاب در سطح عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به خصوص در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گیلان، مهدی نقدی از آغاز طرح تشدید نظارت ها از ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به جهت جلوگیری از التهاب در سطح عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به خصوص در ایام پایانی سال خبر داد.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: ما برنامه مدون برای این دوره تهیه و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کردیم و با هم افزایی سایر دستگاه ها با اخلالگران نظم بازار و گرانفروشان به شدت برخورد می شود .
وی افزود: این برنامه ریزی شامل گشت‌های مشترک بازرسی بازرسان این سازمان، اتاق اصناف و بازرسان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط می باشد که طی نامه‌ای به آنها اعلام گردید.
مهدی نقدی گفت: در برخی از این گشت های مشترک به جهت حساسیت موضوع، حتی مسئولان عالی‌رتبه استان از جمله معاون اقتصادی استاندار، فرماندار، رئیس دامپزشکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی، معاون دانشگاه علوم پزشکی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی و رئیس اتاق اصناف و صدا و سیما ما را همراهی خواهند نمود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع نظارتی این گشت های مشترک شامل بازرسی از مواد پروتئینی، انبار و سردخانه ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکتها، پوشاک و کیف و کفش، و میوه و تره بار و اقلام اساسی… به ترتیب اولویت می باشد.