هدف نهایی در سند تحول رسیدن به حیات طیبه است
هدف نهایی در سند تحول رسیدن به حیات طیبه است
مهندس علی دقیق مدیرکل این اداره در حاشیه برگزاری سی و ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با پرداختن به ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین، اظهار داشت: سند تحول زمینه تربیت و پرورش نسلی متفکر، پرسشگر، خلاق و انسانی کامل را فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان –  مهندس علی دقیق مدیرکل این اداره در حاشیه برگزاری سی و ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با پرداختن به ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین، اظهار داشت: سند تحول زمینه تربیت و پرورش نسلی متفکر، پرسشگر، خلاق و انسانی کامل را فراهم می کند.
وی با بررسی راهکارهای عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش، ابراز داشت: احداث مدارس و فضاهای آموزشی بر اساس اهداف متعالی سند تحول، می تواند زمینه تحقق آموزش و پرورش پویا را فراهم نماید.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با پرداختن به ضرورت تحول فضاهای آموزشی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار داشت: زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری، نقش مهمی در ایجاد تحول در حوزه فضاهای آموزشی و تجهیزات را عهده دار است.
وی خاطر نشان کرد: تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت در حوزه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مورد اهتمام جدی مسئولین نوسازی مدارس می باشد.
دقیق با اشاره به اهمیت جایگاه حیات طیبه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، افزود: هدف نهایی در سند تحول رسیدن به حیات طیبه است و فضاهای آموزشی یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار برای رسیدن به اهداف متعالی تعلیم و تربیت و حیات طیبه می باشند.
وی در پایان با تبیین جایگاه فضاهای آموزشی در شکل دهی و تعمیق حیات طیبه در جامعه، ابراز داشت: هویت بخشی به فضاهای آموزشی و پرورشی و احیا معماری ایرانی ـ اسلامی از مهم ترین برنامه این اداره کل برای رسیدن به اهداف متعالی حیات طیبه می باشد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان