پیام مدیرکل بهزیستی استان گیلان ، به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
پیام مدیرکل بهزیستی استان گیلان ، به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
سید مهدی خدمت بین دانا ، در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت فرمانده پر آوازه سپاه قدس اسلام، سردار حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان، سید مهدی خدمت بین دانا ، مدیرکل سازمان ، در پیامی فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده غیور سپاه قدس اسلام را تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.(سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹)
با شهادت حاج قاسم سلیمانی‌ ها، نور فروزان اندیشه متعالی آنان روز به روز تابنده‌تر شده، گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد و ضمن بیدار کردن جان‌های خفته، به منزوی شدن هر چه بیشتر تفکر تجاوزگر آمریکایی منجر خواهد شد.
ریخته‌شدن خون پاک حاج‌قاسم و ابو مهدی المهندس ، به‌عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، مهر بطلانی بود بر خط سازش و مذاکره خفت‌بار با آمریکای جنایتکار و تکلیف را بر همگان برای همیشه روشن نمود که راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد.
آن سردار بزرگ اسلام با پیروی محض از ولی خدا، هیمنه استکبار را فرو ریخته بود و سردمداران استکبار و صهیونسیم را به زانو درآورده بود و با تلاش و مجاهدت شجاعانه خود در صف مقدم مبارزه با تروریسم بین الملل و سرسپردگان کور و کر آن‌ها، خواب شیرین را بر شیاطین خفته در کاخ‌های ستم تلخ کرده بود، و بعد از گذشت ۳ سال هنوز از نام حاج قاسم ترس دارند و رعشه بر تنشان می افتد.
آنان خیال کردند با کشتن حاج قاسم این شمع فروزان خاموش خواهد شد ولی دریغ از اینکه این راه ادامه خواهد داشت و این چراغ توسط جوانان انقلابی ایران اسلامی همچون شهیدان حججی ، محمد اتابه و … همیشه پر فروغ خواهد ماند و دشمن بداند نام و خاطره حاج قاسم و رهروان ایشان از یاد ها نخواهد رفت.
به راستی که هرروز زوایای جدیدی از ابعاد شخصیتی و منش والای سردار برای ما عیان می‌شود. که لزوم تبیین و بازشناسی “مکتب حاج قاسم” را برای ما بیشتر می‌کند. سردار همیشه و همه جا، همه را دید جز خودش و این نماد انسانیت و بصیرت و ایثار و خدمت خالصانه او است.
کرانه یاد و خاطرات آن دریای مهربان و امواج خروشان «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم»، سالروز شهادتش را تبریک و مصیبت جانکاه فقدان را به امت بزرگ اسلام، ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب، خانواده سربلند و صبور آن شهید تسلیت می گوییم.
  • منبع خبر : بهزیستی گیلان