پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز ملی فناوری اطلاعات
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز ملی فناوری اطلاعات
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، فرا رسیدن روز ملی فناوری اطلاعات را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)؛ در متن پیام آمده است: بیست و دوم تیرماه که همزمان با سالروز تولد “محمد بن موسی خوارزمی” به عنوان ” روز فناوری اطلاعات” نام گذاری شده است، فرصتی مغتنم برای یادآوری اهمیت علم فناوری اطلاعات و قدردانی از زحمات مدیران و کارشناسان این حوزه است.
بی تردید، در عصر کنونی که پیشرفت و توسعه سازمانی در جوامع پیشرفته، وابسته به دانش فناوری اطلاعات است، نقش و اهمیت این حوزه در بهبود کیفیت کار، ارایه خدمات و برقراری ارتباطات اجتماعی پررنگ تر شده است، تا جایی که قرن حاضر را قرن فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) می‌نامند.
فناوری اطلاعات همچنین توانسته است منشا بسیاری از تحولات در تمامی عرصه ها بویژه حوزه سلامت باشد و امروزه بعنوان یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی بویژه در مراکز درمانی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیریتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در سالهای اخیر به ویژه در ایام بحران پاندمی کرونا، نقش بی بدیل فناوری اطلاعات را در بهبود فعالیت و ارتباطات در مراکز درمانی، بهداشتی و آموزشی، شاهد بودیم.
اینجانب ضمن تبریک این روز از زحمات همکاران تلاشگر حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان، قدردانی می نمایم و از خداوند منان برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان