اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان شورای هماهنگی راه وشهرسازی گیلان برگزار شد
اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان شورای هماهنگی راه وشهرسازی گیلان برگزار شد
اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های وابسته به وزارت راه وشهرسازی در استان گیلان ویژه ایام الله دهه فجر با حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی گیلان وکارکنان دستگاه های مربوطه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، در این دوره از مسابقات، ۸ تیم فوتسال حضور داشتند که دراختتامیه و فینال این رشته ، تیم اداره کل راه و شهرسازی گیلان با برتری مقابل تیم بانک مسکن به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کرد و در دیدار رده بندی تیم هواشناسی با پیروزی برابر حریف خود عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
در رشته بدمینتون آقایان، هادی فتحی و مجتبی شالچیان از اداره کل راه و شهرسازی و مجتبی غفاری از آزمایشگاه مکانیک خاک گیلان، و در رشته بدمینتون بانوان،خانم ها مطیع دوست از اداره کل هواشناسی، معصومه عسکری و لیلا رویتوند از اداره کل راه و شهرسازی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته تنیس روی میزآقایان نیز، الیاس جعفرزاده و مجتبی شالچیان از اداره کل راه و شهرسازی و مرتضی کمالدار از بانک مسکن به ترتیب عنوان اول تا سوم را از آن خود کردند.
همچنین در رشته دارت آقایان، سجاد اعتمادی از اداره‌ کل راه وشهرسازی، بهروز یحیی زاده از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سید محمد تقی سدیدی از اداره کل هواشناسی و در رشته دارت بانوان خانم ها، رضوی از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، لیلا عبدی پور از اداره کل راه وشهرسازی و فلاح از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به ترتیب مقام های اول تا سوم را تصاحب کردند.
همچنین در رشته طناب کشی تیمی بانوان، تیم اداره کل راه وشهرسازی عنوان قهرمانی، تیم فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت عنوان نایب قهرمانی و تیم بانک مسکن استان مقام سوم را کسب کردند.
گفتنی است این دوره از مسابقات به همت اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان، در رشته های فوتسال، بدمینتون،پینگ پنگ در بخش آقایان ودر رشته های بدمینتون،طناب کشی و دارت در بخش بانوان برگزار شد و در پایان از تیم ها و نفرات برتر این رشته ها با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان و جمعی از مدیران، تجلیل بعمل آمد.

  • منبع خبر : راه و شهرسازی گیلان