پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام کریم‌بخش
پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام کریم‌بخش
استاندار گیلان در پی درگذشت مادر گرانقدر شهیدان والامقام داود، حمزه، مسلم و جانبازان سرافراز حر، حبیب، خلیل و آزاده سلحشور علی‌اصغر کریم‌بخش پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ متن پیام تسلیت دکتر ارسلان زارع به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
رحلت بانوی مؤمنه و قهرمان‌پرور، حاجیه خانم طاهره پوربخشی مادر گرانقدر شهیدان والامقام داود، حمزه، مسلم و جانبازان سرافراز حر، حبیب، خلیل و آزاده سلحشور علی‌اصغر کریم بخش در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، موجب تأثر و تألم خاطر گردید.
این مادر مقاوم و صبور در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع)، فرزندانی مؤمن و مجاهد، تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام عزیز و انقلاب، در حساس‌ترین مقاطع دوران پرافتخار دفاع مقدس، روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم زد و مایه عزت گیلانیان ولایتمدار شد.
اینجانب این مصیبت را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده گرامی آن مرحومه تسلیت می‌گویم و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقیده‌ی سعیده، علوّ درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
ارسلان زارع
شهید مسلم کریم بخش در سال ۱۳۶۴ و برادران شهید داود و حمزه کریم بخش در سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
دکتر زارع در نخستین ساعت‌های سال جدید، در گفت‌وگوی تلفنی با مادر شهیدان کریم بخش، آغاز سال ۱۴۰۰ و نیز اعیاد شعبانیه را به این بانوی صبور تبریک گفته بود و یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشت.
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان