بازدید میدانی دکتر آشوبی از مراکز سلامت‌محور شرق گیلان تا مرکز استان
بازدید میدانی دکتر آشوبی از مراکز سلامت‌محور شرق گیلان تا مرکز استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای نظارت بر ارایه خدمات درمانی به مردم در تعدادی از بیمارستان‌های شرق تا مرکز استان و همچنین تعدادی از مطب‌ها و مراکز داروخانه‌ای حضور یافت.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر محمدتقی آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور بررسی‌ سطح خدمات ارایه شده به مردم در تاسوعای حسینی، از بخش‌های تعدادی از بیمارستان‌های شرق گیلان بازدید کرد.
بیمارستان‌های شهید انصاری رودسر، نیکوکار املش، پیروز و میلاد لاهیجان، کوثر آستانه اشرفیه و همچنین بیمارستان شهید حسین پور و شهید املاکی تامین اجتماعی در کومله لنگرود از جمله بیمارستان‌هایی بودند که امروز میزان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بودند.
دکتر آشوبی همچنین پس از بازدید میدانی از بیمارستان‌های خصوصی و دولتی شرق گیلان، از تعدادی از داروخانه‌ها و همچنین مطلب های پزشکی در سطح شهرستان‌های شرقی استان بازدید کرد و در جریان کم و کیف ارایه خدمات آن‌ها قرار گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید های میدانی، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان، از تلاش‌های کادر درمان در بیمارستان‌ها، مطب‌ها و داروخانه‌ها و ارایه خدمات مطلوب به مراجعان از جمله مسافران، تقدیر کرد.
دکتر آشوبی همچنین در این بازدیدها کمبود‌های تجهیزاتی، پزشکان متخصص و کادر پرستاری و همچنین سایر نیازمندی‌ها برای خدمت بهتر به مردم را در مراکز درمانی و داروخانه‌ای مورد بررسی قرار داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به منظور بررسی آخرین وضعیت ارایه خدمات درمانی به مردم در مرکز استان در تاسوعای حسینی، در مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت حاضر شد و سطح خدمات ارایه شده به مردم را مورد بررسی قرار داد.
وی در این بازدید نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمان، بر ضرورت ارایه مطلوب خدمات درمانی به مردم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تأکید کرد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان